Puffing Billy 10 december - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo - WaarBenJij.nu Puffing Billy 10 december - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo - WaarBenJij.nu

Puffing Billy 10 december

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

10 December 2014 | Australië, Melbourne

Toch nog een berichtje voordat we jullie kunnen melden, dat Ank oma is geworden.
Volgens de dokter kan het niet langer duren dan een week. .
Dat moet ook wel want wij vertrekken hier volgende week donderdag.
Gisteren nog een trip gemaakt met de stoomtrein Puffing Billy van Belgrave naar Lakeside. een honderd jaar oude spoorlijn.
Zie www.puffingbilly.com.au dat voor de spoor liefhebbers.
Ank voelt zich al dagen niet goed en is vandaag naar de dokter geweest, zie heeft een griep en moet met medicijnen er uwer boven op komen.

Ik hoop tot spoedig, want wachten op een baby is niet alles.
Ook omdat het weer hier lijkt op een natte Hollandse zomer, veel regen en temperatuur niet boven de 20 graden.

• 10 December 2014 - 13:01

Zwannie:

Hallo Ank en Leo,
    Wat jammer dat Ank zich niet lekker voelt. Beterschap en ook wat mooier weer toegewenst.
    Ja en verder maar afwachten wanneer Elaina gaat bevallen. Blijft wel heel spannen zo.