Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

20 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Vandaag 20 januari gegolfd op St Andrews Beach golfcourse. een links baan. In een prachtig duin gebied.
We zitten nu alweer 5 dagen hier en we tellen af naar zondag.
We hebben bijna iedere dag een sociaal contact met familie van Elaina en/of vrienden van Dennis.
Als we thuis zijn moeten we echt gaan lijnen, na al dat lekkers hier.
Zaterdag hier een grote party, ter gelegenheid van Oliver, hun huis en ons vertrek van zondag. Ongeveer 45 personen komen voor een BBQ.

• 20 Januari 2015 - 16:10

Anneke En Robert:

Hoi Ank en Leo,
    Heel begrijpelijk dat jullie aan het aftellen zijn, vakantie is heerlijk, maar thuis komen is ook heerlijk. Oliver is wel een lekker ventje. Groetjes aan Dennis en Elaine. Jullie een fijne reis terug naar huis, we zien elkaar op de 31e.

Tot gauw.
    Anneke

• 20 Januari 2015 - 16:41

Puck:

Hoi Ank en Leo , Nog gezellige dagen en een heel goede reis terug, Groet aan Alaine Dennis en Olivier tot ziens Puck

• 20 Januari 2015 - 21:21

Helen:

Leuk een grote party zaterdag!
    Geniet ervan....
    Nu nog een paar mooie dagen daar en dan goede reis naar huis! Super leuk dat jullie aan de verjaardag van Danique dachten: de enigen van de familie en dan zo ver weg! TOP!

• 21 Januari 2015 - 14:16

Evert:

De verhalen waren heel onderhoudend voor de achterblijvers. Net een soort dia-lezing.
    Wens jullie goede terugreis en hopelijk tot dinsdagavond, de 27e Jan.

Evert

(P.S. was wel behelpen met al die invallers op de dinsdag. Ik kan niet wachten op volgende week)