Leo en Ank Down Under - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu Leo en Ank Down Under - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu

Leo en Ank Down Under

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

19 November 2014 | Nederland, Vijfhuizen

In de toekomst terugkijken hoe de voorbereidingen waren en natuurlijk wat wij hebben meegemaakt in Nieuw Zeeland. Een onderwerp waar we het vast jarenlang nog over zullen hebben. Dus laten we gauw maar beginnen met deze blog!

Nadat we diverse mogelijkheden bekeken hadden met de reisbureaus is de beslissing gevallen om alles zelf te boeken en de reis zelf uit te stippelen.
Dat kostte Ank wel wat dagen achter de PC, maar dan heb je ook wat.

3 december 2014 start met KLM naar Kuala Lumpur en na een rust van 4 uur met Malaysian Airways naar Melbourne, waar we op 5 december vroeg aankomen.

• 19 November 2014 - 16:35

Frits Wolf:

Hoi,
    Leuk om de voorbereidingen zo te zien, ik weet niet of wij dat ook gaan doen.
    ik denk het niet?
    gr. Frits & Jeroen

• 20 November 2014 - 06:08

Ria En Hans:

Dat is count down tot 3 december.
    We proberen jullie nog begin december te bellen als we weer in Nederland zijn.
    We wensen jullie veel voorpret
    Greetz

• 20 November 2014 - 14:49

Mark:

Eindelijk gaat de grote reis beginnen. Met spanning zullen we jullie volgen. grz Mark en Thamar

• 03 December 2014 - 16:00

Ria En Hans:

Nog een paar uur en dan ready for take of. Wellicht ben je oma als je down under aankomt. Greetz.

• 05 December 2014 - 17:37

Zwannie En Andre:

Hi Ank en Leo,
    We nemen aan dat jullie inmiddels in Australië zijn aangekomen en wachten in spanning af op de komende berichten.
    Geniet van jullie verblijf bij Dennis. Groetjes aan iedereen van Andre en Zwannie

• 06 December 2014 - 22:02

Ria En Hans :

Welkom in Australie. Maak er een mooie tijd van.