Aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo - WaarBenJij.nu Aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo - WaarBenJij.nu

Aankomst Melbourne

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

05 December 2014 | Australië, Melbourne

Na 2 nachtvluchten van totaal 19 uur een een pauze van 5 uur in Kuala Lumpur zijn wij op 5 december om 8.00 uur geland in Melbourne Australië.
Dennis haalde ons op om vervolgens na een uur rijden bij zijn huis in Melbourne aan te komen.
Nog gauw even met Elaina op de foto (zie bijlage), want ze is uitgerekend om op 7 december te bevallen.
Vannacht regen en onweer gehad en het is nu bewolkt.
We zijn redelijk fris nu en hebben dus de lange reis goed doorstaan.
Beste volgers als Elaina bevallen is meld ik dat uiteraard zo spoedig mogelijk.
Groeten
Ank Leo Dennis en Elaina

• 06 December 2014 - 10:08

Helen:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Heel veel plezier!

• 06 December 2014 - 14:42

Sharon:

mooi dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Groetjes aan Dennis en Elaine!
    Laatste loodjes.... spannend!
    Wij hebben het sinterklaasfeest er weer op zitten. Meiden helemaal blij met de kados!
    Nu kerstboom opzetten. Op naar t volgende feest!
    Vanavond bij mn vader op verjaardag.
    Ik zie trouwens de bijlage met foto niet.... kan m nergens vinden..... Ligt dat aan het feit dat ik dit met mn telefoon bekijk?
    Goeie voortzetting van jullie reis! Kus van ons

• 06 December 2014 - 14:42

Sharon:

mooi dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Groetjes aan Dennis en Elaine!
    Laatste loodjes.... spannend!
    Nu kerstboom opzetten. Op naar t volgende feest!
    Vanavond bij mn vader op verjaardag.
    Goeie voortzetting van jullie reis! Kus van ons

• 06 December 2014 - 17:56

Susanne:

Hi ank en leo,

Het eerste bericht is alvast goed aangekomen. We gaan jullie zeker volgen! Veel plezier! We wachten enthousiast op het baby nieuws :-)
    Wens Elaina heel veel succes voor de bevalling!

Veel liefs Suus en Mark

• 06 December 2014 - 19:54

Mark En Thamae:

Hai Ank en Leo.
    Hadden al contact via whats app. Wel een lange zit en 5 uur in KUL wachten , maar je kan lekker eten op de airport. Daarna het laatste stukje naar MEL ik weet dat is killing. Ank hoop dat het een beetje ging met je rug.... Nu gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Nu eerst de focus op de gezins / familie uitbreiding het eerste kleinkind..... We zijn benieuwd. Hoop dat julllie snel over het tijdverschil heen zijn.
    groeten en liefs
    Mark en Thamar

• 08 December 2014 - 13:43

Anneke En Robert:

Hoi Anke en Leo,
    Dat was inderdaad een lange heenreis voor jullie, pff. Gelukkig nu al een paar dagen in Melbourne en hopelijk al aardig geacclimatiseerd. Elaine is nu 1 dag overtijd? nog geen babynieuws ontvangen. In de bijlage heb ik geen foto van Elaine kunnen vinden, misschien iets fout gegaan.
    We wachten in spanning af op het de gzinsuitbreiding. Succes aan Elaine en Dennis voor de bevalling, hij is tenslotte ook een beetje zwanger.
    Kusjes van de 3J's en van ons.