18 december Start Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu 18 december Start Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu

18 december Start Nieuw Zeeland

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

18 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een korte nacht om 6 uur richting Melbourne airport om met Virgin naar Auckland te vliegen in 3 uur en 2 tijdzones van een uur. De huurauto met rechtsstuur om links te rijden afgehaald. Daarna op weg naar St Heliers, waar onze gastvrouw Helen ons al stond op te wachten. We blijven hier 2 dagen, een luxe B & B met uitzicht op de baai.
Nog bedankt allen voor de reactie op het oma en opa worden.
Groet
Leo en Ank

• 18 December 2014 - 11:37

Sharon:

hey reizigers! Baken jullie niet dat je weg moest bij dat schattige kleine ventje? Wat een poepie! Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe geluk als opa en oma! Zorg maar dat je snel terug bent om m ook nog effe van ons te knuffelen! Hele gezellige feestdagen en een knallend Nieuwjaar! kus van ons allemaal. Meiden hebben vanavond kerstdiner en gaan helemaal glitterend. Ik zal een foto plaatsen op facebook zodat jullie kunnen meegenieten!

• 19 December 2014 - 10:37

Ank En Leo :

Ja wel balen, maar wel het jonge geluk gezien.
    Komen er nog terug om 10 dagen daarvan dan te genieten in januari.
    We zijn benieuwd naar de foto's van de meiden. Hoe onze sterretjes eruit zien.
    Vandaag een Nieuw Zeelandse ontmoet uit Haarlem. Wat is de wereld toch klein. Morgen vertrekken wij naar het noorden. Liefs Leo en Ank