Helikopter Hike - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu Helikopter Hike - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu

Helikopter Hike

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

04 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Zondag 4 januari een zware en lange dag. Vanmorgen vroeg op om ons te melden bij Helikopter Hike. Bergschoenen op halen met spikes-systeem, waterafstotende broek en jas ter bescherming en voor Ank wanten. Na een korte instructie met 6 man van onze groep in de Heli plaats nemen, vervolgens werden we naar de Gletsjer Franz Josef gevlogen. Daar 2 uur met een gids over de gletsjer geklauterd, wat een belevenis. Met de Heli weer naar het dal gebracht, echt vliegen is dat.
Om 12.30 stonden we weer met onze eigen schoenen op de grond en na een kleine lunch de reis vervolgt naar Queentown (285 km waar je 4.5 uur over doet). Het Hilton voor twee dagen is een heerlijk vooruitzicht.

• 04 Januari 2015 - 11:14

Gon Zethof:

Hallo Ank en Leo,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2015.
    Ik wens jullie heel veel gezondheid en liefde toe.
    Wat een belevenissen maken jullie mee, wauw.
    Helemaal geweldig om te lezen wat jullie allemaal doen.
    Heerlijk om zo op reis te kunnen zijn.
    Ook nog gefeliciteerd met jullie kleinkind.

Hier alles oke, we wonen nu een week op het nieuwe adres.
    Heerlijk hoor net een vakantiehuis.
    Prachtig uitzicht.
    Iedere dag doen we wat zodat we niet stapel worden.
    Ton zn huis moet ook nog leeg maar alles op zn tijd.
    Morgen begint de bridge weer.

Nou nog veel plezier en liefs uit het kneuterige Kudelstaart.

Kus Ton en Gon en de boys.

• 04 Januari 2015 - 16:32

Puck:

Geweldig allemaal wat jullie doen. Zelf uitgezocht, of een besproken complete reis? Kan me voorstellen dat jullie aan t Hilton toe zijn. Geniet daar dan ook maar even van. Groetjes Puck

• 05 Januari 2015 - 14:09

Anneke En Robert:

Nou, nou, wat een avontuur, jullie zien er blits uit in die spiksschoenen. Het zal wel pittig zijn 2 uur klauteren, nu 2 dagen bijkomen in het Hilton, wel een massage erbij geboekt? Nog veel plezier en kijk uit naar jullie volgende reisverslag. Groetjes, Anneke

• 05 Januari 2015 - 16:52

Ria Klaren Van Berkel:

Dag, Leo en Ank

Wat een avontuur met de helicopter naar een gletcher . Het zal wel vermoeiend zijn geweest maar ook heel bijzonder. Fijn dat jullie 2 dagen in een Hilton hotel kunnen uitrusten. We kijken uit naar het volgende reisverslag
    Groetjes Ria en Hans