2015 HAPPY NEW YEAR 2015 - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu 2015 HAPPY NEW YEAR 2015 - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Ank en Leo - WaarBenJij.nu

2015 HAPPY NEW YEAR 2015

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

31 December 2014 | Nieuw Zeeland, Takaka

Een Happy New Year volgers van ons.
Neem nog maar een happie van de oliebol of appelflap, wij hebben ze hier niet. Wij hebben het jaar 2014 een halve dag eerder afgesloten dan gebruikelijk. Maar dat houdt wel in, dat voor ons 2015 een halve dag langer gaat duren.
Dinsdag 30 december met de Ferry overgestoken naar het Zuider-eiland van Nieuw Zeeland. Wat een prachtige bootreis van ruim drie uur. We sliepen in Picton, waar we de was gedaan hebben. Woensdag oudejaarsdag door het wonderschone landschap via Nelson naar Takaka gereden. Niets ervan gezien, hevige wind en regen en nog eens regen. Over twee bergkammen gereden Mount Richmont (1760 meter) en Devil River Peak (1775 meter) een duivelse rit met die weersomstandigheden. De jaarwisseling hebben gehad hier nu in de Ratanui Lodge in Pohara een wijk bij Tanaka.
Gezondheid, liefde en geluk voor u en de uwen.
Leo en Ank

• 31 December 2014 - 12:10

Zwannie:

Hallo Ank en Leo,
    Ook namens ons een gelukkig Nieuwjaar toegewenst.
    Het begint voor jullie natuurlijk, ondanks af en toe een buitje, geweldig:
    jullie zijn grootouders geworden van Oliver, genieten van een prachtige reis en zo dadelijk nog het weerzien met Oliver en zijn overgelukkige ouders.
    Wij genieten van de oliebollen en straks het vuurwerk met de champagne.
    Liefs Zwannie

• 31 December 2014 - 13:36

Loes:

Jammer dat het toen net regende, klinkt bijzonder mooi allemaal, maar gelukkig veilig aangekomen!
    Dat 2015 net zo avontuurlijk mag worden als nu!
    Grappig dat je nu al in 2015 bent.....
    Nog een hele mooie reis en tot over n paar weken!
    Proost op het nieuwe jaar!
    Groetjes

• 31 December 2014 - 14:08

Puck:

Voor jullie ook een heel sportief en vooral gezond 2015! Ik neem wel een oliebol extra als t moet! en ook een glas champagne! Groetjes..... en tot dan....

• 31 December 2014 - 16:24

Saskia:

Wij gaan nog feesten vanavond en ik heb er zin in.
    Doe dit bij John&Tjamke en ga zo nog eerst even een uurtje liggen.
    Het is hier 8 graden en gelukkig droog weer.
    De stemming zat er goed in in de lange rij voor de oliebollen. Ook zijn ze al volop aan het knallen hier. Je schrikt je steeds rot maar het hoort erbij.
    Mam geniet op haar nieuwe adres en is erg gelukkig daar.
    Heel veel kusjes vanuit Nederland en de beste wensen voor een heel gelukkig en gezond 2015.
    XX Saskia

• 01 Januari 2015 - 19:45

Ria En Hans :

Gezond en gelukkig 2015 Ank en Leo. We hebben de jaarwisseling elders met (klein-) kinderen gevierd.
    Nog een kleine maand.Veel plezier en succes en blijf heel.